THOMAS STEENSIG HANSEN og SIGURD EKKELUND JUUL
Grøn markedsføring på fødevareområdet - En tværfaglig undersøgelse af forbrugeradfærd og de juridiske rammer
JAKOB FOGH LYNGE JENSEN og JACOB TAASTI MØLLER
DEN GRØNNE OMSTILLING OG STATSSTØTTEREGLER-NES PÅVIRKNING HERAF
JULIE LYKKE LARSEN og FREJA THYE CLAUSEN
Omfanget af præimplementeringsforbuddet i konkurrencelovens § 12 c, stk. 5
CHRISTINA KASTBERG MADSEN og SIGNE BIRK NIELSEN
Horisontale aftaler om at begrænse eller tilbageholde udvikling af miljøvenlige teknologier i et EU-retligt perspektiv
ISABELLA SHADEH WESTH
Markedsføring af lægemidler, sundhedsydelser og kosmetik - En juridisk analyse og sammenligning af reglerne for dokumentation og uforpligtende anprisninger
ANNE MAI BRUUN THUDE & STINE HAARBO JENSEN
Anvendelse af rammeaftaler i lyset af EU-Domstolens dom i sag C-216/17, Autoritá
GRITH CECILIE JAKOBSEN
Brug af køn i reklamer
FREDERIK STORM THOMSEN
Forbrugerbeskyttelse på internettet med særlig fokus på børn og unges køb i computerspil
MIKKEL BONDE FANØ
Udnyttende misbrug af forbrugere i dataøkonomien – Når privatlivsbetingelser antager form som urimelige forretningsbetingelser
JULIE BAGGE LAUTRUP& KATHRINE AMDI AVNSBØL
Loyalitetsskabende rabatter
ASGER GRAM-HANSEN
Konsortiedannelser i lyset af vejstribesagen
JULIE SCHØIFFEL NIELSEN
Anvendelse af udbudsrettens bestemmelser om livscyklusomkostninger
CELINE ENGELBRECHT VON DER WEHL
Skjult reklame - Med særligt fokus på influenter på det sociale medie Instagram
KLARA DRASBÆK SCHIØNNING & KATHRINE MORTENSEN
Den konkurrenceretlige bedømmelse af konsortiesamarbejder - med særlig fokus på Vejmarkeringssagen
CAMILLA KJÆR BONNÉ BJERRE
Offentliggørelse af ordregivers evalueringsmetode - Rækkevidden af offentliggørelsesforpligtelsen i udbudslovens § 160
VICTORIA DYREHAVE RASMUSSEN
Leverandørens muligheder for at regulere forhandlerens salg og markedsføring på internettet i et selektivt distributionssystem - hvor går grænsen?
JIMMIE LYK LARSEN
Markedsføringslovens generalklausuler i 2017
ANNA MELDGAARD PETERSEN
Anprisning af fødevarer
SEBASTIAN BECKER
Overvæltningsargumentets betydning i kartelerstatningssager
JENS AAKJÆR MADSEN
Handel med råvarederivater i det europæiske OTC-marked - En retlig analyse af den europæiske markedsregulering af råvarederivater, der handles »over-the-counter«
JONAS ANDERSEN og EMIL MELDGAARD
Adgang til væsentlige faciliteter - I et konkurrenceretligt og industriøkonomisk perspektiv
LINE FRØKJÆR KRISTENSEN
Arbitrabilitet - en undersøgelse af i hvilket omfang konkurrence- og immaterialretlige krav finds egnet til voldgiftsbehandling
ANN SOFIA FELDTMANN JØRGENSEN
Direkte og adfærdsbaseret elektronisk markedsføring - Med særligt brug af samtykke og personoplysninger
KIA VEDEL LINDHOLM
Alternative finansieringsmuligheder til selskabslovens regler om lovlig selvfinansiering
MICHAEL TERKELSEN
Udbudsdirektivets modificering af in house-begrebet - juridiske og økonomiske overvejelser
KARINA MARGRETHE KRISTENSEN
Arbejdsgivers konkurrencebeskyttelse på sociale medier - når medarbejderen er forbundet med arbejdsgiverens kunder og forretningsforbindelse efter ansættelsesforholdets ophør
ALEXANDER ENEVOLDSEN
Fortolkningen af til formål-kriteriet i konkurrenceretten
PATRICK BUSKBJERG
De generelle EU-princippers betydning for tildelingsfasen med særligt fokus på evaluering af tilbud
LISE BRÆNDSTRUP
Parallelimport af lægemidler. Særligt med fokus på co-branding
PETER STENTOFT
Anvendeligheden af artikel 101 TEUF på sportslige anliggender, herunder særligt UEFA’s regler om “Financial Fair Play”
HARALD SØNDERGAARD
Sammenlignende reklame
MILLE RUDBECK-THOMSEN
Kendetegnsretlig analyse af søgeordsbaseret reklame - med primært fokus på Google AdWords.docx
LISE ELISABETH JENSEN
Uanmodet henvendelse på de sociale medier - En analyse af forbrugerens retsstilling samt forslag til forbedring heraf
ASTRID LINDBERG NORS
Individuel fritagelse af konkurrencebegrænsende aftaler
VIVIAN JACOBSEN
Konkurrencepræget dialog - En analyse af Udbudsdirektivet art.29
JASPER KLOSTER PINGEL
Ophavs‐ og markedsføringsrettens beskyttelsessfære
KRISTIAN PEDERSEN
Konkurrenceretlig analyse af tying og bundling på baggrund af EU-praksis
METTE HØGH
Udviklingen af den i retspraksis skabte udvidede inhouse regel
RASMUS HORSKJÆR NIELSEN
Den udbudsretlige erstatning
PERNILLE SKOVGAARD MØLLER
Rådgiverinhabilitet i forbindelse med offentlige udbud
TRINE DALL
Udbudsretlige in-house kontrakter
Kandidatafhandlinger er inddelt i følgende emner: